pondelok 14. apríla 2014

It´s all about the food

Na Prahe milujem všetky možnosti spájajúce sa s jedlom, ktoré ponúka. Konečne nastali víkendy, keď sa dalo prejsť Náplavkou, nakúpiť čerstvé potraviny a raňajkovať domáce koláče na lavičke s výhľadom na rieku. Tieto fotky práve pochádzajú zo soboty, keď som sa Náplavkou prešla spolu so Zuz v tejto sezóne prvý krát. Okrem farmárskych trhov zbožňujem rôzne špecializované predajne, v ktorých vždy nakúpim dobré potraviny a doma sa potom s Honzom tešíme nových vôniam a chutiam. Naposledy sme zavítali do orientálnych potravín Farah a odišli s plnou taškou korenín. Výsledkom bol skvelý nedeľný obed na indický spôsob. Do Farah sa ešte musíme vrátiť po hlinenú nádobu tajine a pustiť sa konečne do marockej kuchyne. Tá mi po cestovaní v tejto krásnej krajine veľmi chýba. Taktiež sa snažím využívať aj malé lokálne predajne s mäsom či malú pekárničku na konci našej ulice, kde pečú a predávajú ľudia so zdravotným postihnutím. Jedna pražská zastávka s jedlom mi však stále chýba, a to výlet do Sapy. Chystám sa tam už snáď od kedy sme sa sem presťahovali, ale stále nie a nie sa tam vypraviť. Ako ste na tom vy s nákupom jedla ?


Jedlo sa najčastejšie aj objavuje na mojom instagrame, kde prispievam skoro denne, tak sa mrknite pre inšpiráciu aj tam. A nasledujú už fotky z krásnej slnečnej soboty.




tričko, opasok - topshop, sveter - tesco máj, bunda - bershka, jeans - h&m, topánky - office shoes, plátenka - foodlover

4 komentáre:

  1. Teba by som si priala mať doma a každé ráno by si mi urobila skvelé raňajky a naučila zrovna aj raňajkovať. Mám chuť žiť znova zdravšie ako vidím tvoje jedlá. :) mňamky mňamky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hah tak to som rada, že inšpirujem :) ale raňajky treba pravidelne !

      Odstrániť