utorok 9. apríla 2013

BratisLove

Víkendový výlet do Bratislavy bol plný dobrého jedla, pitia, strácania a nachádzania, stretnutí známych i neznámych. Jednoducho až príliš skvelé a príliš krátke. Prekvapilo ma koľko je tam pekných podnikov, najviac mi učaril St. Germain svojou atmosférou a najlepšími limonádami. A ako to prebiehalo v Soupa môžte vidieť tu. Stihli sme aj  veľmi príjemnú výstavu Štýl a móda 60. rokov v SNM, kde som veľa vecí poznala z detstva. Vždy po našom spoločnom stretnutí som smutná, že nebývame spolu v jednom meste, ale aspoň do Bratislavy sa budem isto vracať častejšie.


 Soupa
  BabocZuz a Lindi

  niečo z výstavy

 St.Germain
 Maťka


pred odchodom Lindičky

13 komentárov:

  1. posledná fotka <3 zlaté ste :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. všetky fotky superky! toľko krásy pokope :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Skvělé! Tvoje výletové posty mám snad nejraději! Jste kouzelné! <3

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skvělý fotky ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krásný fotky krásný lidi krásný jídlo - co víc si přát! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. parádne fotky :) ach. a St. Germain. Keď vidím tieto fotky tak mi je ešte viac ľúto, že keď som tam včera išla (už som nevydržala iba pohľad na Lindičkine lákadlá), mali zavreté :(( :)))

    OdpovedaťOdstrániť