nedeľa 12. augusta 2012

Pražská

Nové mesto, nový domov a nové transparentné sandále, ktoré boli asi najlepšou kúpou tohto leta. S Honzom spolu bývame už tretím rokom. Za ten čas sme sa stihli trikrát presťahovať a trikrát do bytu na najvyššom poschodí. Tentoraz je to ale naše prvé samostatné bývanie. Takže sa tieto dni nesú v znamení skúmania prostredia, zariaďovania sa a hľadania práce, ktorú by som stíhala so školou v Brne. Zatiaľ som však z nového miesta nadšená a teším sa na všetko ďalšie, čo príde.

 šaty - F&F, sandále - mel


34 komentárov:

  1. Krásne šatočky a sandále:) Prajem čo najlepší štart do novej etapy života :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Držím pěsti, ať se dobře zabydlíte a brzy jste v Praze doma, jako jste byli v Brně. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ty sandálky jsou skvělé! :)


    http://worldofadel.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. :) jsi nadhernaa!

    http://terezastepankova.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moc ti to sluší, ty sandálky jsou úžasné :)
    A držím ti palce, ať se ti v novém domově líbí a vše ti vychází :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak nech sa vám dobre býva :D Máš krásne šaty aj sandále, pristane ti to :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. šaty jsou super, dneska jsem na ně koukala ated se mi líbí snad ještě více!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ty fotky a ty šaty, jsi překrásná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Máš nádherné šaty :) A blahoželám k novému bývaniu ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ty šaty jsou krásné. Já se teď přestěhovala z přízemí do 4. patra - už teď mě bolí nohy, když si představím, jak je budu muset každý den šlapat!!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Som na tom podobne, s priateľom spolu bývame už vyše 5 rokov, vždy na najvyššom poschodí a aj v našom vlastnom sme úplne hore :) držím palce, nech sa dobre a pekne býva ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem! my zatiaľ v prenajatom, ale snáď časom .)

      Odstrániť
  12. to Ti moc závidím a přeju!
    ty sandálky jsou nádherný :))

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Jee máme stejné šaty, tedy akorát já je mám červené a trošku průsvitnější, čehož jsem si všimla až doma :D ty sis je nechala podšít? nebo ve žlutém provedení se takhle dají koupit?
    V Praze je prý blaze, tak si to tam užívejte :), hlavně to, že už nemusíte s nikým spolubydlet...mě totiž už bydlení s vícero spolubydlícími začíná lézt pěkně na nervy :/
    Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. majú takú spodničku, takže som ich nijak ďalej upravovať nemusela, pretože fakt nepresvitá vobec nič :) a spolubývajúcich sme mali pred tým super, akurát oni ostali v Brne a riskovať niekoho cudzieho na inzerát by nebolo ideál

      Odstrániť
  14. Ach jo, ty jsi tak krásná :). Taková roztomilá tvářička^^. A ty šaty jsou perfektní!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. super! krásná postava a ty šaty ti úplně padnou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ivi, vyzeráš naozaj super, krásne šaty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. kivi!ked mi je smutno tak ta sledujem na fesnblogu.a je mi este smutnejsie.taj ja ta budem sledovat nadalej hej? s laskou ...

    OdpovedaťOdstrániť