nedeľa 19. júna 2011

Kachna u vody

Dnes sa konal tradičný Fashion factory market. Aj som sa tam vybrala, aj prišla, len akurát, že na druhú stranu Brna a to, do zbrojovky. Nejak som si to sama v hlave pospájala, bohužiaľ chybne. A keďže bolo už neskoro a ten pravý market sme už s drahým nestíhali, tak sme aspoň prešli kúsok popri rieke smerom domov. Strašne fučalo, vlasy som mala na všetky strany a všade mi na fotkách trčí pančuchový pás. Ale tak čo už, prežijeme nie :).





šaty - bershka, kabelka - H&M, baleríny - reserved, kachna - darček od Lindy&Andy (roe brože)

19 komentárov:

  1. na poslednej ti netrčí! :D super je ten privesok a pekne fotky a ty!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ale já mám taky FFM spojený jen se Zbrojovkou...Že ono to bylo na stadioně? :O

    OdpovedaťOdstrániť
  3. stáva sa ((:
    ten náhrdelník je super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc ti to sluší, ty šaty jsou skvělé! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já je chciiiiiiiii :D KACHNAAA!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. pokazde tak krasna!!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. pás nepás, fotky jsou moc krásné!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jsi kočka, moc ti to sluší a ta kačka je boží!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ty jsi vážně kus :oP říkám to otevřeně, moc ti to sluší :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. oh my you are super stunning!!! Love your dress!
    Come follow my blog hun :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ako inak. krásna! a krásny náhrdelník :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. ja MILUJEM tvoje fotky!!! postuj častejšie!:D

    OdpovedaťOdstrániť
  13. ty jo, narazila jsem na tebe az dneska (nechapu???), mas to tady uzasne, hlavne ty fotky, maji skvelou atmosferu. A jinac chci tvoje satky a nahrdelnik :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. ty saticky jsou tak miloucky, moc ti slusi!

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Strašne sa mi páčia tvoje fotky. A tie šaty ♥

    snowhitesdiary.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť